четвъртък, 9 декември 2010 г.

Събрание - Срок за акт 16

За всеки случай публикувам поканата от Петър Димитров и тук. Едва ли има някой, който ще се информира точно оттук, но пък знае ли се :-)

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Здравейте Съседи(Възложители) и Строители(Изпълнители),
Насрочва се събрание на Възложителите и Изпълнителите за уточнение на срока за приемане на сградата с акт 16, текущи въпроси и други.

Поканени сте всички ЗАИНТЕРЕСОВАНИ на 09.12 от 19.30 часа пред вход 1 на сградата.

Моля, подгответе си забележките по СМР в апаратаментите или дръги Ваши собствености в писмен вид!
Приятна Вечер,
Петър Димитров
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

2 коментара:

  1. Този блог е една прекрасна идея да се събират контакти и да се обсъждат проблеми, за което благодаря и аз!

    Има едно, НО, някой леко е поизтрил коментарите по темата и се чудя какво става?!

    Там имах и аз коментар!

    Ще го напиша пак и се надявам да не изчезне отново.

    Ами здравейте отново,

    нямам никакви контакти с хора от кооперацията с изключение на няколко майла на които никой не отговаря.
    Пиша ви понеже имам няколко въпроса свързани с кооперацията и съжителтсвото, но не бих искал да споделям всичко тук.
    Затова бих искал да ви помоля, ако някой би искал да ми помогне като ме открехне по някои въпроси просто да ми прати един майл на долу-посоченият.

    Ще ви бъда признателен.
    Много благодаря предварително,

    Иван Иванов


    майл: ivan_todorov_ivanov@yahoo.com

    ОтговорИзтриване
  2. Много се извинявам за горният коментар!!!!
    Грешката е моя ВСИКО Е НАРЕД просто аз съм идиота и не съм погледнал правилно!!!

    Коментара ми не бил изтрит просто е в другата тема ... :)!!!
    Моля, да ме извините още ведъж!

    Иван Иванов

    ОтговорИзтриване